FAQ

In de veelgestelde vragen hieronder vind je antwoord op vragen over openingstijden, bereikbaarheid, allergieën en nog veel meer. Heb je na het lezen van de FAQ nog steeds geen antwoord op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat zijn jullie openingstijden? +

Wij zijn van 1 april tot 3 november elke dag geopend vanaf 11.00 uur ‘s ochtends. In de winter - tussen 4 november en 1 april - zijn wij geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 11.00 uur en tijdens de schoolvakanties zeven dagen per week. Dat geldt voor schoolvakanties in Nederland, Duitsland én België.

Is het verplicht om vooraf te reserveren? +

Nee, maar wij adviseren je wel om altijd te reserveren. Dit kan heel eenvoudig via ons online reserveringssysteem. Indien je speciale voorkeuren of wensen hebt, is het raadzaam dit telefonisch door te geven. Wij reserveren alleen vaste plekken als de drukte en het weer dit toelaten. Indien het reserveringssysteem aangeeft dat de door jou gewenste tafel niet meer beschikbaar is, kun je ons altijd even bellen. Niet alle tafels worden namelijk in de online reservering gezet.

Tot hoe laat is jullie keuken geopend? +

Onze keuken is geopend tussen 12.00 en 21.00 uur. In juli en augustus is de keuken geopend tot 21.30 uur.

Welke menu’s en faciliteiten biedt Paal 10 voor kinderen? +

Wij hebben een uitgebreide menukaart voor kinderen. Vlak voor het strandpaviljoen staat een groot speeltoestel op het strand en binnen in ons restaurant hebben wij een kleine speelhoek. En last but not least: het strand en de duinen zijn natuurlijk het echte walhalla voor de kids.

Serveren jullie ook vegetarische gerechten? +

Natuurlijk! Wij hebben een uitgebreid vegetarisch aanbod met gerechten om van te smullen. Benieuwd naar het aanbod? Je vindt de gerechten op onze menukaart.

Ik heb een voedselallergie. Kan ik bij jullie veilig eten? +

Wij doen er alles aan om jou zorgeloos en veilig te laten genieten. Je kunt onze gastheer of gastvrouw vragen om onze allergenenkaart of onze kaart met glutenvrije gerechten. Ook als je een gerecht op maat wilt, bijvoorbeeld omdat je meerdere allergieën hebt, staat onze chef paraat om iets speciaals voor je te maken.

Hebben jullie een take away of bezorgservice? +

Nee. Maar bij ons andere restaurant in Ouddorp - Bij Marc - kun je heerlijke frietjes, snacks en pizza's afhalen!

Ik wil graag met een groep komen eten. Is dat mogelijk? +

Natuurlijk is dat mogelijk! Wij vinden het hartstikke leuk als je met een groep langskomt. Je kunt hiervoor reserveren via info@strandpaviljoenpaal10.nl of het contactformulier invullen. Wij maken graag een arrangement op maat voor je.

Wij hebben iets te vieren. Welke mogelijkheden bieden jullie daarvoor? +

Wij regelen regelmatig een flesje bubbels of vuurwerk bij desserts. Het is wel belangrijk dat je dit van tevoren aangeeft bij de reservering. Heb je een speciale wens? Mail dan je verzoek naar info@strandpaviljoenpaal10.nl

Ik wil graag trouwen aan de kust. Kan dat bij Paal 10? +

Jazeker! Paal 10 is een officiële trouwlocatie van de Gemeente Goeree-Overflakkee. Let wel: wij verzorgen uitsluitend huwelijksvoltrekkingen in combinatie met de verzorging van de gehele dag. U kunt via ons contactformulier [link naar ‘groepen’] informeren naar de mogelijkheden. Wij nemen dan snel contact met je op.

Is er voldoende parkeergelegenheid? +

Je kunt parkeren op het grote parkeerterrein van Strand Westerduinpad/Strand Flauwe Werk. Hiervandaan kun je simpelweg de bordjes Paal 10 volgen. Deze heerlijke wandeling door de duinen duurt slechts 10 minuten. Ideaal om wat extra trek te kweken of achteraf een frisse neus te halen.

Heb je een lichamelijke beperking, waardoor een dergelijke wandeling niet mogelijk is? Vraag dan aan onze medewerkers of er een parkeerkaart voor je beschikbaar is.

Is het restaurant toegankelijk voor invaliden? +

Is Paal 10 toegankelijk voor invaliden?
Ja, ons paviljoen is toegankelijk voor invaliden. Als je dit vooraf bij de reservering aangeeft, zorgen wij dat er een geschikt plekje voor je is. Onze toiletten zijn niet toegankelijk met een rolstoel, maar in het pand van de reddingsbrigade tegenover ons pand, bevindt zich een openbaar invalidentoilet.

Zijn honden welkom in het restaurant? +

Ja hoor, honden zijn van harte welkom bij. Er staan overal drinkbakken voor jouw viervoeter. Wij vinden het wel fijn als ze aangelijnd blijven. Let wel: honden mogen niet op onze banken liggen. Bij reserveringen gaan wij er vanuit dat je hond onder tafel blijft liggen, zodat andere gasten geen hinder ondervinden.

Is het strand toegankelijk voor honden? +

Dat hangt af van de tijd van het jaar. Op het strand zijn honden verboden tussen 1 mei en 1 oktober tussen 09.00 en 19.00 uur.

Beschikt Paal 10 over strandbedjes, stoelen en windschermen? +

Nee. Bij Paal 10 is het niet mogelijk dergelijke spullen te huren.

Ik heb gelezen dat jullie over een strandrolstoel beschikken. Kan ik hier gebruik van maken? +

Voor invaliden hebben wij inderdaad een gratis strandrolstoel te leen. We hebben er echter maar eentje, dus als je hier gebruik van wilt maken, raden we aan dat je vooraf contact met ons opneemt.

Kan ik mijn fiets opladen bij Paal 10? +

Jazeker! Ons paviljoen beschikt over diverse oplaadpunten voor elektrische fietsen.

Ik heb een klacht. Via welke weg kan ik deze kenbaar maken? +

Hoewel wij er alles aan doen om onze gasten een aangename tijd te bieden, kan er altijd iets misgaan. Wij horen het dan ook graag als je ergens niet tevreden over bent. Daar kunnen we alleen maar beter van worden! Heb je een klacht terwijl je in ons restaurant zit? Vraag dan gerust naar de leidinggevende. Heb je achteraf een klacht? Neem dan contact op met annemarie@strandpaviljoenpaal10.nl.